tisdag 23 februari 2010

What a beautiful morning!

Jag är död. Dödens trött. Dödstrött. Trött som döden.
Jag är aldrig trött annars när jag går upp vid den här tiden.
Men idag är jag det.
Och vet ni varför?
Jo, för att idag skulle jag faktiskt gå upp tidigt!
Och då går det ju inte för sig att man ska få vara pigg, nej vet du vad. Då får man bannemig stå sitt kast.

Men jag tänker trotsa mina svarta ringar under ögonen, mina tunga ögonlock, min bleka hy & min magkänsla som skriker något liknande detta:
"Gå för i hel*ete tillbaka och lägg dig igen!! Annars ska jag förbanna dig, tappa ditt hår och göra dig fet för du ska då banne mig inte till något Sälen!"
Jag lyssnade inte.
Så, nu är jag inte så snygg. Och jag har förmodligen Sveriges största otur idag.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar