fredag 26 februari 2010

En fredag i mitt liv

Jag har förmodligen Sveriges veligaste mentor, som även är min lärare i handel.
Eller i hela Europa, eventuellt...

Jag hade fått instuderingsfrågor till ett prov som jag läst på tills idag. När jag fick provet frågade hon om jag även läst på andr frågor som fanns i boken, men det hade jag inte eftersom hon inte nämnt något om detta.
När jag öppnade provet fick jag en smärre chock. Det fanns inte en enda fråga som stämde överens med de frågor jag läst! Så jag stapplade mig igenom de få frågor jag kunde gissa svaret på, innan jag till slut protesterade högljutt. Då kom kära Elisabeth på att jag nog fått fel prov.
Inte konstigt jag kände mig korkad...

Men nu har jag i alla fall skrivit rätt prov, och jag tror det gick bra. Lämnade även in hemskrivningen i Islam. Lite surt att det ska bli lov nu när jag börjar känna mig riktigt motiverad att läsa, men jag får väl hålla på varje dag under lovet så kanske jag kan de prov jag har kvar veckan därpå. Sköönt.

Nu har Johanna & Marita åkt iväg för att köpa pizza. Har de ens öppnat pizzerian än?
Om inte får de nog öppna i alla fall. För HP07 ska ha pizza, och det nu!

Nu är William på vaccination. Stackars älskling, dumma doktorer :(

Ciao!

2 kommentarer: