torsdag 18 februari 2010

Morgonstund har guld i mund. Snart.


När man går upp 05.30 känner man sig duktig. Eller snarare pigg. Kanske mest som en pensionär egentligen. Eller en småbarnsmamma...
Men man mår ändå som bäst de dagar man går upp tidigt!
Nu har jag iofs inte sovit mer än 4 timmar inatt, men det är såna här dagar jag är som piggast. Och William har varit en ängel inatt då han bara vaknat 1 gång, så jag klagar absolut inte!
Faktiskt så har jag lyckats, dagen till ära, att köra ett träningspass nu på morgonen. Tänkte fortsätta om en stund och därefter blir det städning för hela slanten!
Egentligen borde Carro städa. Det är mest hon som hårar ner. Faktiskt.
William sover som en stock i babysittern. Det ser faktiskt otroligt mysigt ut där under fleecepläden, snuttefilten & kaninen. Kanske skulle försöka krypa ner?

Åh jo, William snarkar. Ja, det är säkert! Han snarkar. Trodde det kunde få räcka med Carro & Lasse, men icke. Tacka vet jag Folke, även om han äter silikon & höns.

Tänkte även försöka plugga lite nu på morgonen, medan huvudet fortfarande hänger med. Om någon timma springer alla hjärnceller och lägger sig, de har fått någon konstig dygnsrytm av någon anledning..
Så därför har jag nog inte tid med det här längre.

På lördag ska vi till Linn, jag gillar! Hoppas även på en träff med Sara & Maria snart. :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar