onsdag 10 februari 2010

I huvudet på en 18åring

Under natten har jag hunnit fundera på:
Varför ska man behöva läsa naturkunskap?
Hur länge kommer jag att vara tom i huvudet?
Undrar hur man syr sin egen klänning..?
Vart finns tyg till sådant?
Skulle jag, en f.d. syslöjdelev med IG som slutbetyg, kunna sy min egen klänning?
Hur skulle den se ut?
När kan jag göra det där naturprovet egentligen?
Ska jag åka på Kladdis imorgon (idag)?
Skulle jag över huvud taget hitta dit?
Hur kom det sig att jag valde att gå Handelsprogrammet?
Vart ska jag ha min praktik?
Varför har jag ont i magen?
Varför har jag börjat störa mig på Sunset Beach helt plötsligt?
Ska jag börja blogga på allvar?
Vad ska jag jobba med när det är dags att söka?
Ska vi bo kvar i Värnäs?
Om Lasse får jobb i Västerås och vi måste flytta dit, vem ska jag umgås med?
Kommer William att vakna snart?
Varför har jag ingen mjölk?
Ska jag träna eller promenera imorgon eller både och?
Varför snarkar Carro så olidligt högt?
Ska jag duscha imorgon (idag) eller inte?
Vart kan jag hitta en miljon?
Undrar hur många minuter jag skänkt åt alla dessa onödiga tankar?
Varför sover inte jag?

1 kommentar:

  1. om du flyttar ska du umgås med mig, skulle dock bli lättare om du inte gjorde de , men om ni nu kanske måste de så kommer ja o hälsar på en massa jämt :)

    SvaraRadera