onsdag 3 februari 2010

Det är nog inte förrän nu på senare dar (efter pensionen och sådär...) som jag insett hur skönt det faktiskt är att gå upp tidigt på morgonen!
Man blir mycket piggare, av någon underlig anledning, och man har hela dagen på sig att göra precis vad man vill!
Nu spelar det ju egentligen inte så stor roll när jag går upp, för jag hinner aldrig göra det jag tänkt ändå. Inte det att jag har fullspeckat schema varje dag, det är bara det att jag har så svårt för att få fingret ur arslet (ursäkta uttrycket) och göra nånting! Jag drar ut på allt och när jag väl bestämmer mig för att "ja, nu ska jag faktiskt göra det" så är klockan halv 1 på natten. Inte kul.

Nåja, den här morgonen har jag spenderat en hel timma åt att göra absolut ingenting. Men nu har jag ätit en stadig frukost (omelett & korvmacka), speedduschat/-borstattänderna/blåsthåret/klättpåmig under Willes lilla powernap här på morgonen. Dock låter det som om han vaknat upp ur sin skönhetssömn nu. så...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar