torsdag 25 februari 2010

En torsdag i mitt liv


Inatt har Nänni sovit hos mig. Vi kollade på en otroligt sevärd film, Dance Flick, som jag verkligen kan rekommendera! En djup, romantisk och lite sorglig film som man verkligen fastnade för på en gång.

Skämt å sido. Filmen sög. Jag somnade innan förtexterna försvunnit. Men då hade jag även varit vaken i 20 timmar...

Imorse gjorde jag mig i ordning och tänkte åka upp till syrran. Fick dock ett sms där jag varnades om en hemsk smittohärva vid namn vinterkräksjukan. Jag började må illa bara av att läsa det. Så jag ändrade genast min destination till Torsby. Följde med Jenny till skolan i hopp om att få något gjort. Tack vare det så har jag nu gjort en hemskrivning i Islam och imorgon ska jag skriva prov i Inköp och Varuhantering. Två prov avklarade, CHECK! Bara tre kvar. Sen har jag bara projektarbetet och APU:n kvar.

På hemvägen förvandlades jag till en människa jag bara kan bli med Jenny. När jag kom hem hade jag upplevt ungefär 10 nära-döden-upplevelser & jag hade huvudvärk, öronvärk och var hes. Jag har förmodligen även fått whiplashskador. Mer än så kan jag inte avslöja.

Imorgon bär det av igen då, som sagt. Med Jenny, än en gång. Detta kan bara sluta illa!

Nu blir det kvällspromenad och Linn-snack.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. o genom linn snacket kom vi fram till att , mitt hår blir inte lika lockigt som ditt om de själv torkar, o att du måste platta ditt mera än ja behöver beroeende på vilken frisyr du/jag har .. okej nu tappa ja bort mig själv, men jaa var väl de ja ville säga . :D and I love yaa !

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt, så rätt.. Man kanske skulle dra på stort och klippa av hela skiten? :o
    I'll call you later, big love <3

    SvaraRadera