måndag 8 februari 2010

No sunset beach

Häromdagen när jag hade påhälsning av Elinor fördrev vi tiden med att diskutera olika såpoperor man såg när man var liten. Jag följde nog de flesta som fanns: Skilda Världar, Rederiet, Tre Kronor, Sunset Beach etc.. Skulle man sätta sig och kolla igenom alla säsonger av dessa serier idag skulle man förmodligen inte orka se många avsnitt, då de är så totalt värdelösa. Rederiet kanske är ett undantag, jag minns inte. Någon som vet?

Sunset beach, för er som inte vet det, är en amerikansk serie som har mycket gemensamt med serier som "Glamour" eller liknanade. Skådespelarna överdramatiserar, tänker högt och ibland befinner de sig i fejkade skogar. Inte ok.

Nu ska jag duscha. Sen ska vi ut och gå med vagnen. Mys! :)

2 kommentarer:

  1. Haha, jag älskade Sunset Beach när jag var liten!

    SvaraRadera
  2. "Ibland befinner de sig i fejkade skogar. Inte ok." HAHAHA :D Du är skön du!

    SvaraRadera