torsdag 18 februari 2010

Feber & Fritt vilt

Idag har jag hunnit med en himla massa faktiskt, känner mig himla nöjd med dagen!
Har rollat hela soffan, ohmy säger jag bara! Nu blir det ingen mera Carro där vill jag lova.

Sen skulle jag väl aldrig ens nämnt något om att William inte fått feber än, för det var precis vad han fick i eftermiddag. Så vi myste ner oss i soffan framför Fritt Vilt 2 & han slocknade direkt. Stackarn är het som en stekplatta :(
Så inatt blir nog en jobbig natt.. Självklart när jag inte sovit särskilt mycket natten som var.

JO, sen tänkte jag även passa på att officiellt berätta att Lasse fått jobb!
Det kunde nog inte kommit lägligare. Tack, Norge. Ibland är ni ganska bra.








Måste även tipsa om två bra filmer, till min stora förvåning: Fritt vilt 1 & 2.
Norsk film, men helt klart sevärd!
Blir nog att se mååånga filmer inatt... Snark.

2 kommentarer:

  1. nej gud va skönt! Grattis till er =)

    SvaraRadera
  2. Stackars William krya på sig kramar från Ludvig

    SvaraRadera