fredag 12 februari 2010

Sol... no more

Idag har jag varit upp till Likenäs en sväng. Eftersom jag räknat med mycket trafik och eventuella stopp på vägen (p.g.a. rallyt) åkte jag 40 minuter innan jag skulle vara där. Men med superfin väg, utan trafik eller stopp, var jag uppe redan 20 minuter senare. Så, vad gör man i Likenäs i 20 minuter? Tja, jag vandrade runt på Ica en stund. När jag kollat in varenda hylla åkte jag till vårdcentralen, och jag var ändå där 10 i... -.-

När jag kom hem så gjorde jag lasagne och därefter åkte Lasse iväg på möte. Då slocknade jag & Wille i soffan, och jag sov bort resten av den soliga dagen! :O Idiotiskt...

Håller i alla fall tummarna för att det får vara sol imorgon också. Vi hade nämligen tänkt åka iväg till Hagfors på rally en sväng, utan William :( men vi behöver lite egentid, så jag får väl försöka förstå att han förmodligen faktiskt överlever utan mig i några timmar. Även om det inte känns så :p

Nu ska vi snart åka upp till Sandra & Fredrik för lite lördagsmys med tacos & poker. Välbehövligt, åhjo!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar