tisdag 2 februari 2010

Folkebus


Ja, nu är klockan tio i 6. Jag klev precis ur morgonrocken. Man har det ändå ganska bra när man är mammaledig ;)

Imorse hämtade Lasse något i volvon Och nyss åkte han till Konsum, och när han klev in i bilen efter att han handlat hoppar något ur bilen. En Folke. En Folke som suttit i bilen sedan imorse. Stackarn. Som tur var fick Lasse tag på honom precis innan han hann springa in under affären, så nu är han hemma och hungrig igen :)

Imorgon bär det upp till Likenäs för mig & Wille. Därefter åker vi till Sara på fika, det gillar vi!
Sen funderade jag även på att höra om Louise är hemma så vi kan svänga in där och säga hej.. :p

Nu äter jag cheezeballs. Det är gott. Sen ska jag ut och gå. Det är skönt. Då ska jag ringa Linn. Det är bra.

Ciao!

1 kommentar:

  1. du ringde inte alls ju :( ring i morgon när du e ute o promenerar! <3

    SvaraRadera