lördag 20 februari 2010

Russian Roulette

Idag, av alla möjliga dagar, åkte vi till Torsby för handling.
Idag, när de varnat om vädret och väglaget i alla medier som existerar.
Idag, när de utropat en klass 2-varning!
DÅ skulle vi minsann åka till Torsby. Jaa-a!

Men vi överlevde. Nätt & jämt. Vad är det för fel på alla idiotiska, stressade äckelturister som måste ha så in i norden bråttom att de bara är tvungna att köra om på de mest idiotiska ställen? Och alla lastbilschaufförer sen?!! Tror ni av någon konstig anledning att ni är odödliga, och att även alla runtomkring er automatiskt också blir det? Eller är ni bara självmordsbenägna och otroligt egoistiska?! Nej, far åt pipsvängen med er...

Vi plockade även upp Linn i Torsby & åkte därefter hem till henne för kaffe & klippning. Hon fick även för sig att sminka mig, en provomgång inför dopet kanske? Ja, ni förstår, hon tycker att jag sminkar mig så förfärligt att hon bestämt att hon måste göra det åt mig på dopdagen.

Fick kläderna som jag beställt åt mig ifrån Ellos till dopet igår. MEN den "ljusblå" skjortan hade av någon konstig anledning förvandlats till svart- och vitrandig under transporten, så den blir det att skicka tillbaka. Så, what now?
Byxorna kommer förmodligen att bli stora som hus efter några minuters användning, men vi får väl speeda på dagen så de inte hinner ramla av mig! Alternativt kan jag ju faktiskt använda ett skärp. Faktiskt.

Men nu tror jag bestämt att det är De tre vännerna & Jerry på tvn, så tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar