torsdag 4 februari 2010

Nu känner jag såhär:

Bläääö...

Har varit i Torsby idag, handlade lite & sen drog vi till Mischie och myste lite :)
När vi kom hem igen drog jag fram dammsugaren och sög upp alla ton damm som på något underligt sätt lyckas bildas på väldigt kort tid...
Men nu känner jag mig väldigt sliten och trött, mår även illa. Skulle väl inte förvåna mig om jag lyckats dra på mig den satans vinterkräksjukan, men då säger jag upp mig!! Jag måste verkligen ha Sveriges sämsta immunförsvar. När jag var liten var jag aldrig sjuk. Vad fasen hände, och när?!

Nu tänker jag mysa ner mig i soffan, har tråkigt nog ingen choklad hemma så det får bli utan godis idag. Jag har nämligen konstaterat att om man inget godis har, kan man inte heller äta något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar