söndag 28 februari 2010

En söndag i mitt liv

Igår kom Linn på besök, och dagen till ära serverades bakad potatis med räkröra.
Hade en urmysig kväll med yatzy, kortspel, coca cola & vin som jag verkligen hoppas vi kan göra om snart! Och som det verkar får jag en inneboende även på torsdag, jag giller't!

Idag har vi varit på Stödalens familjedag en snabbis, drack lite kaffe & förlorade på lotteri.
Linn har även klippt & färgat mig, så nu är jag all ready för dopet. Väntar fortfarande på toppen dock, men förhoppningsvis kommer den imorgon...


Nu ikväll har William börjat få lite feber, antagligen p.g.a. vaccinationen eller tänderna. Men nu har han somnat och kändes inte alls lika varm längre, sköönt! Så när han vaknar blir det bad, och imorgon får vi förhoppningsvis träffa Maria, Max, Sara, Ludvig, Annika & Olle! Superkul! :)

Men nu ska jag göra någon nytta tänkte jag.

Ciao!

3 kommentarer:

  1. jaa kommer på torsda, men då tror ja ja röstar på pizza i malung? :p <3

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag låter som en finemang idé :) Syrran följer nog med då också, så ska vi handla lite innan. <3

    SvaraRadera
  3. detta såg mums ut det, glöm inte bort mig nästa gång! ;)

    SvaraRadera