torsdag 11 februari 2010

Deja vú

Hela dagen har varit en enda stor Deja Vú.

Jag & Lasse har varit till Malung idag. Och när vi åkte upp mot Fors i solskenet med Lady Gagas "Poker Face" strömmande ur högtalarna kände jag bara: Det här är 09'!

William var hos mormor under tiden, och jag saknade honom varje minut! På lördag ska vi ev. på rally i Hagfors och då hade vi tänkt lämna honom där igen, men de vette tusan om jag klarar av!
Helt otroligt vilken sjuk kärlek man har till sitt barn. Det är en helt underbar känsla som man bara inte kan förklara. Jag förstår nästan hur folk kan då lite smått panik när barnen blir större och börjar klara sig själva mer och mer...
Ärligt talat så har jag nästan ändrat mig angående att skaffa en till... :$

Imorgon dissar vi nog Rallyt, det ska bli 25- och då känns det som att värmen innanför väggarna lockar otroligt mycket! Hoppas dock på sol i alla fall så kanske man kan smyga ut på en liten promenix med Carro i skogen?

Nu hade jag tänkt smaska i mig lite yoghurt och mysa ner mig i soffan bredvid William och Lasse som redan intagit position ryggläge!

Dagens låt: Unstoppable - Kat Deluna

Ciao!

PS: jag är absolut inte avundsjuk på mina danstjejer som tillbringat veckan i Stockholm....... DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar