onsdag 17 februari 2010

Dopkläder: CHECK!

Idag kom jag på att det bara är 2½ vecka kvar till dopet.
PANIK!!
Så nu är alla kläder beställda som vi (förhoppningsvis) ska ha på oss. Håller alla tummar och tår för att det passar!
Vad det slutligen blev får ni se på dagen D ;)

Under de senaste dagarna har det inte hänt allt för mycket. I måndags fick vi finbesök av The Tants, som jag så fint döpt dem till. Igår hade vi pokerkväll med syrran & Fredrik, trevligt trevligt.
Annars på östfronten intet nytt. (Ja, jag vet att det är västfronten, men där bor inte vi!)



William har ju som sagt börjat få sina första tänder, nu sticker det upp två små taggar i underkäken. Ingen feber än så länge, men han är aldrig helt 100 om dagarna. Lite smågnällig emellanåt men framförallt så vaknar han allt oftare på nätterna. Och i och med att jag inte har någon mjölk kvar är det inte så lätt att bara slänga fram bröstet och somna om, utan nu ska man upp, blanda ersättning och hålla i flaskan tills han är klar. Därefter är han vaken en bra stund innan han tycker det är dags att somna om. På dagarna däremot har han inga som helst problem med att sova... Såklart!
Men jag ska inte klaga, vi har haft 2.5 månad utan några som helst problem tidigare, så någon gång ska det väl vända.

Nu har Lasse gjort smörstekt toast med skagenröra, och jag tackar inte nej! :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar