fredag 30 oktober 2009

Ve och fasa

Jag har nu fått träffa och lära känna vår nya familjemedlem.
Han är identisk med en katt vi hade förut: Gizmo. Ja, de ser exakt likadana ut! Dock blev vi tvugna att avliva Gizmo 1# då han fick njursten, så därför döpte vi missen efter honom. Inte det att jag hoppas att han ska få njursten och dö eller så, inte hela tiden i varje fall...
Han är drygare än Folke, högljudd, klängig och lönnfet. Dessutom är han trög, han fattar absolut ingenting någonsin. Så go.

Imorgon är det time for Karlstadtrip. Vi får väl se om vi tar oss iväg den här gången, jag är en ganska dålig morgonmänniska...
Så om någon vill vara barnvakt åt min kära vovve under dagen, hojta till vettja!
PS: hon löper. DS

Laddar för övrigt ner lite serier nu, eftersom jag fått höra av min radioaktiva (mohah) pojkvän att piratebay måste stänga ner. Viktigt att ladda upp inför efter-förlossning-tiden! Så nu laddas Greys, One tree hill & Gossip girl ner för fullt.
Thank U, Piratebay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar