fredag 9 oktober 2009

Tonight's gonna be a good night

Efter mycket slit, släp, fula ord & förbannelser över både det ena o det andra har vi äntligen fått i ordning i huset.
Och med i ordning menar jag att det nu är beboeligt, vilket betyder att vi kommer att spendera första natten där inatt. I like!
Hoppas bara de gigantiska spindlarna jag upptäckt idag lämnar mig ifred, annars måste jag nog ringa anticimex.


Hade tyvärr ingen kamera med mig idag, så kunde inte ta några kort som jag lovat.. Sry! Kan dock ta några tills imorgon, så svär jag dyrt och heligt på att jag ska dela med mig av dessa!

Lasse håller i detta ögonblick på att skruva isär sängen, den är the final piece så att säga. Utan den kan det bli lite väl obekvämt att sova också...


Nej, nu är jag ungefär lika hungrig som Carro, så nu väntar grillad kyckling och potatissallad bums!



















Eftersom vi inte lyckats skaffa en bädd åt Carro valde hon att improvisera. Stackarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar