lördag 3 oktober 2009

Långa nätter

"där ute finns en värld av långa nätter" sjöng Melissa Horn.
I HEAR YA GIRL!
Vid halv 4-tiden inatt fick min rygg för sig att gå sönder.
Okej, kanske inte.. men det kändes så!
Jag förbannade tyst någon som kunde ta på sig ansvaret för detta, och beslöt mig till slut för att gå upp. I brist på annat åt jag 600 våfflor med messmör. Bästa nattmaten, jag lovar!
Sen stoppade jag i lite tvätt i maskinen och gick o la mig igen. Somnade och vaknade igen vid halv 8, så då var de lika bra att gå upp. Hängde tvätten och la i en ny omgång. Har nu tvättat och strukit alla nya grejer till lillen, så nu ska jag fara bort till huset och fortsätta greja där lite.


Golvet i köket är för övrigt snart färdigt! yeey. När det är klart och Lasse kopplat in diskmaskinen är det bara att flytta in, typ. Nästa helg hämtar vi grejerna i lägenheten. Kan inte bärga mig tills allt är färdigt, än mindre till när lillen kommer. Jag är trött på den här magen nu! Nån som vill byta?


Ska bara bränna en skiva nu, sen far jag bort och hjälper Lasse.
Ciao!

2 kommentarer:

  1. hahaha, vofflor med messmör!? låter inte så gott, men det kanske kan funka ;D
    Snart är det dax för lill'n att komma ut ju! bara knappt 4 veckor kvar :)

    SvaraRadera
  2. det är supergott! :D
    Jaa, jag vet.. kommer nog bli de längsta 4 veckorna i mitt liv med den här ryggen :S

    SvaraRadera