söndag 25 oktober 2009

Om man bara kunde sova....

...bort sådana här dagar. Man kunde vakna på morgonen, redan då känna att "idag är ingen bra dag" och då orka sova bort hela dagen. Man kunde få somna om och vakna dagen därpå. TACK!

Jag hatar dom här dagarna. Och de kommer allt tätare, snart förföljs jag nog av endast dessa dagar! Hur ska jag och, framförallt, alla i min omgivning överleva då?



Som om detta inte vore nog har jag, som varit så jävla lycklig över att jag haft en sån "behaglig" graviditet, börjat få ungefär 1000 liter vätska i kroppen, vilket resulterar i att jag ser ut som en svullen boll. Just det, en svullen boll! Kan ni tänka er hur en sådan ser ut? Jag är inte glad. INTE GLAD!!


Kan någon slå mig i huvudet med en slägga och låta mig sova tills det är dags för förlossningen?

2 kommentarer:

  1. Det är inte länge kvar nu gumman! <3

    SvaraRadera
  2. du kan trösta dig med att de bara kan bli bättre nu så håll ut :D kan inte ens tänka mig känslan av att få se SITT EGET BARN! måste ju verkligen va utav de mest känslosamma, lyckligaste och underbaraste tillfället i livet :) tänk på de!

    SvaraRadera