måndag 5 oktober 2009

Kånk & släp

När jag flyttade in i lägenheten här i Torsby så tog det ca... 4 månader innan jag fått iordning allt (?).
Därför blev jag föga imponerad när jag nu lyckats tömma den på nästan allt småskit på endast ca 3 timmar sammanlagt?!
Helt otroligt. Idag har jag i alla fall plockat ihop (nästan) allt som går att trycka ner i kartonger. De stora grabbarna får ta de stora grejerna på fredag. Sen är det inflytt á la Värnäs som gäller!
Eftersom golvet i köket blev klart igår kan vi äntligen känna att vi är på väg någonstans.
Ja, till Värnäs med andra ord.


Idag har varit en värdelös dag i övrigt. Jag var så otroligt trött imorse att jag beslutade mig för att ta en sovmorgon. Det får man faktiskt göra nu!
Därför anlände jag inte förrän kl 10 till skolan, och missade därför första och halva andra lektionen. Väl i skolan lyssnade jag på 1 ½ redovisning, innan det var dags för håltimme igen, ända fram till 15.00!!! Hade jag vetat det imorse hade jag väl för böveln inte åkt hit förrän då.. -.-'

Därför sitter jag nu i skolan och funderar över hur värdelös en dag kan vara.
Svar: såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar