torsdag 1 oktober 2009

Onanimarathon

Mina veckor i skolan känns nu för tiden så otroligt kreativa och nödvändiga.
Låt mig summera en riktigt hård skolvecka, med alla lektioner:
Måndag: full dag
Tisdag: 1 lektion
Onsdag: 2 lektioner
Torsdag: 1 lektion
Fredag: 4 lektioner
Skulle ni känna er motiverade att bosätta er i Torsby en hel vecka, när ni har hundra miljarder andra saker som måste ordnas, för detta?!
Inte jag heller. Men jag gör det ändå.
Hade bestämt mig för att gå hem till v. 42, men eftersom alla lärare bestämt sig för att hata mig så har de lagt in prov efter prov efter prov v. 42-43. Därför kommer jag ändå att få åka hit och göra skiten då i alla fall.
Igår var det äntligen premiär på Greys!!! Jag och Micka intog position soffa redan vid 8 för att hänga med i idolfortsättningarna, följt av ett überbra avsnitt av Greys. Därefter tog Fråga Olle över tv-rutan och introducerade ett onanimarathon i Köpenhamn. Min och Mickas reaktion: whaat?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar