lördag 26 september 2009

Sälen-dag

Eftersom vi som sagt äntligen fått vår kamera så kan jag numera dokumentera mitt liv i bilder, vilket jag sköter utomordentligt bra. Jag känner mig lite som en pressfotograf nu för tiden faktiskt, och Lasse är inte sen att hänga på.
Som den här bilden, den tyckte Lasse att det var jättekul att ha kort på för "det är ju en sån där grej man önskar man hade kameran med sig när man ser":


Nej, jag håller inte med.

För övrigt har vi idag i alla fall investerat i en diskmaskin, välbehövligt och underbart!
Fattar ni? Jag slipper diska!!
Dessutom gjorde vi ett besök på Stadium som hade halva priset på hela sortimentet, vilket resulterade i två huvtröjor till moi & två tröjor + kallingar till Lasse.
Allt detta för endast 600 :- !! Det kallar jag fynd minsann.













Kolla in det här fejset, det kallar jag hundögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar