tisdag 22 september 2009

Jude?

Idag tog jag mitt pick o pack och drog till skolan en hel timma innan jag började. Inte för att jag längtade så otroligt mycket efter denna trevliga byggnad, utan för att jag (duktig som jag är) ska skriva rent hemskrivningen om judendomen. Ja, jag & Michie var superduperduktiga och gjorde klart det igår redan, även om sista datum för inlämning inte är förrän nästa måndag! :O Prisa Gud, säger jag bara.
Så medan jag ändå lade fingrarna på ett av skolans tangentbord passade jag på att kolla upp vad mina dryga drömmar jag upplevt om och om igen de senaste nätterna egentligen betyder. Därför slog jag upp ordet Eld på en sida om drömtydningar och den sade:
"Ser du en stor, flammande brasa så betyder det problem."
Kul, precis vad jag hoppats på...
Men nu är det dags för slutspurten på hemskrivningen, för att sedan inta position Natur.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar