fredag 18 september 2009

Orientering, check!

Och så var det äntligen gjort. Så *piiip* skönt!
Men det har jag fått lida för under resten av dagen... hrmpf.
Somnade direkt jag klev innanför dörren hos pappa igen, sen sov jag till cirkus 4 innan han väckte mig för en middagspaus i sovandet. Därefter placerade jag min stora rumpa i den allt för sköna soffan framför tvn, där jag slumrade till ännu en gång. Mår som en urholkad sill, skulle jag tro. Ser i alla fall ut som en! Hade planerat att jag skulle måla skötbordet idag igen, men som det verkar nu kommer jag inte ur mina mysshorts på resten av dagen. Väntar nu på att Lassebäbis ska komma hem och ta hand om mig :) Förkylningstider? Jo, jag tackar ja.

Nu tänkte jag få fingrarna ur och duscha Carro i alla fall, hon blev inte direkt Sveriges renaste Cavalier under skogspromenaden imorse vilket ger oss ett perfekt tillfälle att prova det nya schampot :)

Så, for now: Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar