fredag 11 september 2009

:)

Föräldragruppen var helt ok, mycket bättre än förväntat :) Även om utrustningen stackars barnmorskan Brita blivit påpackad var från 80-talet så lärde jag mig massor bara på de där 2 timmarna vi var där, och inte en enda av de andra tittade snett på mig (: Vi fick se film från 3 olika förlossningar (vilket lugnade mig lite då det faktiskt inte såg så farligt ut som det gjort i mitt huvud de senaste dagarna) och innan det berättade Brita lite annat allmänt om själva förlossningen, hur den börjar, fortskrider och avslutas osv. Kommer förhoppningsvis kännas ännu bättre efter andra gången då jag lärt mig ännu lite mera. :)

Nu sitter jag för övrigt och väntar på Johanna & Sofia, eftersom Lasse investerade i en bil igår som gick sönder så fort den satte sina däck i Stöllet. Därför fick han ta volvon idag och jag får ta bussen. Yaay!
Dessutom är de sena, vilket betyder att Sofia kommer åka ännu fortare än vanligt! :S

See ya'll later, om jag överlever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar