tisdag 6 oktober 2009

En påse värme, tack!

Sitter och söker efter företag som möjligtvis kan ha lite värme till salu.
Jag hittade några, men min plånbok skrek för full hals då.
Fritidsresor t.ex. Dom hade massa värme till salu. Flera stora soppåsar. Och jag fick inte ens en ynka deciliter...

Eftersom rektorn på Stjerneskolan lyckats så überbra med schemat och sett till så att jag bara ska ha 1 lektion idag, tänker jag visa min outhärdliga uppskattning av detta genom att stanna hemma idag.
Sådetså!

Mitt egna schema för dagen:
  • Sova. (bara liiite till)
  • Hitta bredband & telefoni som inte kostar en förmögenhet.
  • Åka till Värnäs i en frostig bil och plocka ur lådorna jag hade med igår.
  • Laga någon äcklig mat.




Förresten vill jag bara påpeka: Jag, Erika Catrine Adolfsson Grund, lagade för första gången ungsstekt falukorv m. mos igår. Och vet ni? Den blev god! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar