fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag!

Inatt, eller snarare imorse, fick jag en trevlig överraskning. Vaknade vid halv 5 av att någon var i lägenheten, och jag fick en smärre hjärtattack. Därefter dök Lasse ner i sängen och mitt hjärta lämnade genast halsgropen. Även om jag var förvånad utan dess like gillade jag överraskningen ;)
detta resulterade i alla fall i att jag blev vrålhungrig och slukade en tallrik fil med müsli (ja, jag är nyttig). Därefter kunde jag inte sova på läääänge.. Så därför tog jag mig en välförtjänt sovmorgon idag, det tycker jag att skolan kan bjuda på.


Idag åker jag i alla fall hem till Stöllet för att fixa och dona i huset, som vanligt. Lasse har snart fått in golvet i köket, och äntligen känns målet inte allt för långt borta. I helgen stället vi iordning de möbler och andra grejer som finns där för tillfället, och nästa helg rensar vi lägenheten på möbler och småkrafs. Sen är det bara att flytta in! :D Me like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar