söndag 4 oktober 2009

Bubbel á la porten

Igår, efter mycket slit och släp i Värnäs (nåja, i alla fall från Lasses sida) beslöt vi oss för att dyka ner i poolen på porten.
Okej, vi dök inte. Hade vi gjort det hade vi förmodligen brutit nacken båda två. Men vi badade i alla fall, och det var skönt!
När vi kom hem var jag helt slut, och jag störtade i sängen på en gång. Hann inte ens få massage av Lasse som jag så länge längtat efter (A)

Idag har vi i alla fall gjort en snabbvända till Ekshärad. La anbud på ett köksbord med stolar som de har auktion på idag. SUPERFINT! Fast vi var nog för snåla för att vinna det.. Sen la vi även anbud på en reclinerfåtölj, som vi förmodligen också var för snåla för.. :p


Nu sitter jag här och letar barnkläder för fulla muggar, då jag till min förskräckelse upptäckte i förrgår att vi inte alls har så mycket som vi trodde...


Nu tänkte jag packa ihop alla kläder jag har här i en sopsäck för att förflytta detta till den enorma garderoben i Värnäs.
Lasse kommer inte få plats med sina kläder, men säg inget (A)

1 kommentar:

  1. du får gärna komma hit och kolla om det finns något av Nova och hampuz bebiskläder som di vill ha, har för mycket nere i källaren..

    SvaraRadera