tisdag 27 oktober 2009

My boyfriend is a funny man

Ja, den där Lars är verkligen något extra.
Det går inte en dag utan att han förbannar Folke (med många mycket hemska förbannelser om jag får säga mitt) och klagar över hur dryg han är osv.
Många gånger får stackars Folke även höra hur denne Lars skulle vilja mörda/avliva/stycka/döda honom!
Han har även erbjudit sig ett flertal gånger att skjuta honom. Helt seriöst.
När jag föreslog inskaffning av ännu en katt fick jag en blick jag sällan vågar tänka tillbaka på...

Så en dag (ja, idag) får jag ett samtal från min kära sambo, där han berättar att han tänkte ta med en kattunge hem idag.
Jaha, tänkte jag då. Och vad har du tagit?


Detta betyder alltså:
istället för att bli av med en galen katt får jag en till.

1 kommentar:

  1. haha, vi får hoppas på att den inte är lika dryg då! =D

    SvaraRadera