söndag 1 november 2009

Förlamad av Ikea

Igår vid 10-tiden gasade vi iväg mot Karlstad.
Eftersom Lasse drack öl till 3 natten innan så blev det jag som fick stå för körandet. Inte populärt, eftersom jag sov som en kratta under natten.


Väl framme besökte vi biltema, följt av Bergvik som resulterade i nya leggins, en tröja, ett linne, två lampor, fika med syrran, sveriges största bindor (inför förlossningen) & amningskupor. Lasse köpte så mycket som ett par kalsonger!


Därefter åkte vi vidare till Ikea, och väl där fick jag verkligen känna att jag levde. Eller, jag kände mig snarare död men... Att shoppa en hel dag i Karlstad när man är i v. 39+4 är nog faktiskt inget jag kan rekommendera :S Fick stödja mig på kundvagnen för att över huvud taget komma ut därifrån! xD


Idag är jag ungefär lika trött som jag förtjänar, antar jag... Somnade på soffan i någon timme förut, men jag har i alla fall hunnit dammsuga! Wow... Därefter blev det en snabbdusch innan vi for till pappa där det bjöds på något som liknade ett julbord! Så jävla gott. Så nu är jag mätt och nöjd igen.


Undrar om man faktiskt kan lära sig allt man ska kunna inför naturprovet på tisdag? Tveksamt... Ingen som känner för att hjälpa mig?

2 kommentarer:

  1. Jag forstår inte hur vi ska lära oss allt :bhur mycket som hälst ju :o

    SvaraRadera
  2. Nu är jag bannemig in här hela tiden och väntar på att du ska skriva "nu åker jag".. jag är så nyfiken på det lilla undret som ligger i mammas mage :) hihi! Saknar dig jättemycket också, inte bra! Men snart ses vi, i guess. För jag hoppas fortfarande på att få hälsa på på BB (om du orkar då såklart) :) Puss på stjärten <3

    SvaraRadera