fredag 13 november 2009

Öppet hus


Snodde bilden av Marita, enda Öppet hus-bilden jag kunde hitta. Sry (A)

Imorgon har jag bestämt att vi ska åka på Öppet Hus. Och innan dess ska Lasse klippa sig på Salong Överbyn, vilket kommer resultera i kaffemarathon och massa skitsnack i någon timme :)

Idag har vi haft pappa & bror på middag, följt av Mysteriet på Greveholm-marathon!
Varför kan inte julkalendrarna vara lika bra nu för tiden?
Dock lyckades inte Lasse hålla sig vaken i mer än 3 avsnitt, utan ligger nu istället och snarkar ikapp med Carro & Folke i soffan. Jag antar att det betyder att jag får sova ensam i sängen ännu en natt.
Jippie.... :(

3 kommentarer:

  1. Du skriver så otroligt bra, synd bara att vissa inte har egna liv utan måste kopiera av din blogg.. Men lycka till och jag tror du kommer bli en bra mamma.. :) Kram Lola

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så hemskt mycket :)

    SvaraRadera
  3. Du får sno så många bilder du bara vill ;)
    Var kul å se dig igår, även om det blev en väldig kort stund :)
    Hoppas allt går bra och att lillen kommer snart nu :-)

    SvaraRadera