söndag 15 november 2009

Motgräs

Idag går inte riktigt saker och ting som planerat.
I alla fall inte installationen av photoshop.
Inte heller uppsättningen av lampor, som jag genast fick lägga ner eftersom jag förmodligen skulle fått en elchock som skickat mig till Nigeria om jag rört dessa kopplingar.
Omplanteringen av blommorna resulterade i blomjord över hela den nystädade tvättstugan = omstädning.
Att moppa golvet i köket är som att hälla vatten på en gås. Hur kan man sälja ett golv som det inte går att få rent?
Vi har ca 300 filmer på datorn, men inte en enda jag vill se. Lasse föreslog När lammen tystnar. Jag skrattade inte.

Det enda positiva idag är nog att jag har 3 satsumas kvar. Eller om det är negativt. Det beror ju på om jag fortfarande kommer att vara sugen på fler efter att jag ätit upp dem...
Sen är ju även reprisen på onsdagens Greys som jag missade. Det är också en bra sak.

Ja, där var det nog slut på bra saker. Jag kan verkligen skatta mig lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar