söndag 8 november 2009

Psykisk misshandel

Det här är tortyr. Ärligt talat, det är förjävligt.
Det här är nog t.o.m värre än väntan på tomten på julafton (och ja, jag sitter fortfarande och längtar hela dagen tills tomten kommer). Speciellt när släkten bestämmer att han ska komma efter Kalle Anka. Då kan man inte ens koncentrera sig på Kalle, bara för att man är så exhalterad inför tomte-besöket!


Och ja, det här är värre än tomteväntan. Det här är bebisväntan, och den är olidlig.
Vissa säger att man ska ut och gå, andra säger att man ska vila. Jag säger:
det spelar ingen jävla roll vad fan man gör, man får inte igång någonting i alla fall!
Nej, jag är frustrerad. Frustrerad, förbannad och trött. Jag behöver energi på burk, vart finnes detta?

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig precis... Det är skitjobbigt!!! :( Ändå har jag 6 dagar kvar till BF... :/
    //Maria

    SvaraRadera
  2. hos mig finns energi på burk =)

    SvaraRadera