tisdag 17 november 2009

Dan för dopparedan


Idag är dagen före dagen D. Dagen D är den dag då lillen faktiskt ska få komma ut.
Faast... med min tur så får jag väl en tid, tja, nästa vecka?
Nej, inga negativa tankar idag. Inte så många i så fall, ok?!

Fick gå upp 8.30 idag eftersom det är så himla mycket som måste fixas innan vi ska åka.
Igår insåg vi att nästa gång vi kommer hem så är lillen med... En väldigt skum, konstig och ovan tanke. Ändå har vi haft 9 otroligt långa månader på oss att förbereda oss för denna stund! Helt sjukt egentligen. Helt sjukt bra, som Grynet sa.


Så idag bär det av till Karlstad, vi sover hos syster inatt för att spara in några timmars sovande imorgon, har en känsla av att vi kan behöva de där extra timmarna.

Förresten: Carro har börjat kissa inne. Vad gör jag? & vad fan håller hon på med?!

3 kommentarer:

  1. åååh, det pirrar i magen när jag läser :) det här kommer du klara fin fint, är säker på att du kommer bli en helt underbar mamma! Återigen, tusen lycka till kramar, älskar dig <3

    Förresten, ang Carro, ring och fråga veterinären för jag vet att det kan ibland bero på att de är nåt galet :/ hur som helst så hoppas ja de löser sig för en icke rumsren vuxen hund är ju inget att hurra för :/

    SvaraRadera
  2. nu kommer bäbbä snart! :D inte långt kvar alls. och jag säger som louise, detta fixar du! :)) <3

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt, :) lycka till!
    Snosa bebis är det bästa som finns.. :)
    Kram från oss :D

    SvaraRadera