tisdag 10 november 2009

Wierd

Inatt hände något underligt.
Jag & Lasse vaknade samtidigt, blev illamående och kräktes båda två. Wtf?! var min första tanke. Min andra tanke blev: tack gode gud för att han också mår dåligt, då är det inget fel på liten i alla fall.
Då återstår ju den ofrånkomliga frågan: Vad i hela friden hade förgiftat oss? Middagen jag lagat tidigare under kvällen som bestod av fläsk, potatis och löksås? Det bruna, inte så fräscha vattnet i kranen eller Konsums mjölk? I have no idea.


För övrigt sov jag till halv 1 idag. DET var skönt kan jag lova.
Därefter insåg jag den fasansfulla sanningen: Jag hade inga fler Greys-avsnitt att titta på, och det finns inga fler att ladda ner! Jag kommer att dö... Så nu har jag börjat ladda ner alla säsongerna av Gossip Girl, som självklart inte kan komma i närheten av Greys klass men som ändå kan duga under dessa dryga dagar.


Imorgon bär det av till Sunne för veterinärbesök med Carro. Känner mig otroligt pepp inför det.
Not.


De Nye Gitarkameratene - Reality Checks In

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar