fredag 6 november 2009

Jag beklagar

min dåliga uppdatering. Men jag får skylla på att vi faktiskt inte har internet hemma än!

Har nu gått tre dagar över bf och jag känner att jag förmodligen kommer att bli galen.
Igår var jag så desperat att jag t.o.m skickade ett kedjebrev som lovade att något jag väntat på skulle inträffa! Det fungerade inte...

Idag hade jag planerat in en långpromenad med Carro i skogen, i hopp om att det kanske (mot förmodan) skulle sätta igång någonting. Som svar på detta skickade Gud ner några kilo regn. Tack!

Så jag antar att det inte finns mycket annat att göra än att vänta. Men gud förbarme mig om jag får gå över två veckor. Jag kommer att äta upp alla mina naglar, inklusive tånaglarna. Kanske även Lasses, om det knipar...

En annan del ni förmodligen missat i mitt otroliga liv är att jag numera inte är blond längre. Även om jag, enligt Lötta, såg ut som en blonderad Pippi Långstrump innan så kallade jag mig blond. Nu är jag mörk. Mörkröd, rättare sagt. & jag giller't!


Sen vill jag även upplysa er alla om att när bebben väl bestämt sig för att komma ut, så lovar jag att ni på ett eller annat sätt kommer att få reda på det! Därmed behöver kanske inte halva telefonboken skriva/ringa och fråga varje dag om den kommit än. Det gör inte riktigt att mina dagar går fortare heller... No offence!

1 kommentar: