onsdag 30 december 2009

MVC & tant-besök

Jag tog mig iväg till Likenäs, tro det eller ej!
Väl där stack de mig i armen och vägde mig. Otroligt nog har jag gått ner allt utom 2 kg! Wow.. Nu ska bara allt löst hängande sträckas upp så är man som ny igen. Men det är nog inte så jäkla "bara" de...

När jag kom hem så fick jag ett efterlängtat besök av tre snygga tanter och en mycket god äppelpaj. Det snosades på William, dracks kaffe och snackades en himla massa skit. Just the way I like it! Hoppas ni dyker upp snart igen :)

Tant Brun

Tant Grön

Tant Gredelin

Sen bytte mamma av dom och snosade ytterligare lite till med trötta Wille, som till slut somnade i mormors famn efter att ha varit vaken i 8 timmar.

Nu inväntar vi bara Robin som ska komma på lite tjej-rådgivning och pepparkakssmask. Om han nu dyker upp idag, det återstår väl att se :p

Och nej, jag vet fortfarande inte vad som händer imorgon...

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Eller tant svart, tant svart och tant svart ;) ja självklart kommer vi fler gånger! :D

    SvaraRadera
  2. vi kommer fler ggr :)

    SvaraRadera