onsdag 16 december 2009

roadtrip

Idag begav vi oss ut på den längsta bilresan sedan hemkomsten (förutom själva hemresan). Vi åkte till Torsby. Jag hämtade lite böcker i skolan så att jag slipper komma allt för långt efter, och sedan ramlade vi in hos Mischie med hela tjocka familjen + en pizza. Vi smaskade pizza, myste med Wille, pratade skit och Lasse fick en klippning. Sedan handlade vi innan vi for hem igen.
William sov, som vanligt, hela tiden men lyckades hålla sig vaken hemma hos Micka :) Det gillade nog både hon, Monica & Nike!

Nu har jag även inhandlat ingredienser till knäck, så imorgon blir det ett försök med detta. Vi får väl se hur bra det går...

Men eftersom både min rygg och mitt huvud tar kål på mig snart tänker jag ta en liten tupplur innan prinsen vaknar och det är dags för middag.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Lillen =) så svårt att fatta att det va honom man alltid gick och klappa och prata med inne i magen :)

    SvaraRadera