söndag 27 december 2009

Jul-slut

Ja, nu är det enligt mig slut på julen.
Juldagen spenderade vi i Torsby hos moster Rita, eftersom hon jobbat på julafton.
Där serverades massa mumsig mat och vi fick även besök av Christmas Man. (Ja, det var mammas engelska ord för Tomte.)

Det var även under vistelsen där som William log sitt första riktiga leende! Helt gudomligt, och vilka känslor det väcker! Kusin Linda lyckades även fånga det på kort, men den bilden kan jag nog räkna med att inte få eftersom jag än idag inte fått korten från förra julen hon lovade ;)

Igår kom Bobby hit igen, men han var lika rädd för brorsan som tidigare. Wille ser nog farlig ut!
På kvällen skjutsade jag upp syrran till Folkan på fest. Insåg även hur dryga fulla folk kan vara då, när man själv är nykter! :p

Nu sitter jag och väntar på att Linn & Lötta ska komma hit. X-tramormor har ju ännu inte träffat William! Sen ska jag även snika mig lite klippning av Linn...

Ciao!

Christmas man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar