fredag 18 december 2009

BVC

Idag har vi varit på ännu ett besök hos Karin.
William vägde nu 5080 och var 59 cm lång :)
Tycker han är gigantisk redan, och han är inte ens en månad! Helt otroligt. Man vill nästan inte att han ska bli nåt större nu... :p



Fick även svaret på varför jag haft feber och varit dålig också, och det var inte tack vare någon läkare varken i Likenäs eller Karlstad.
Nej, det var tack vare Brita, min barnmorska. När hon ropade in mig för att boka en tid för efterkontroll berättade jag om problemen jag haft efter förlossningen, och hon förstod direkt vad det handlade om. Hennes teori var att livmodern inte dragit ihop sig ordentligt, så hon undersökte mig och konstaterade att så var nog fallet. Så jag fick hormontabletter som ska hjälpa detta på traven. Tänk att man ska behöva göra allt själv för att få något svar nån gång...

Ingen som har ett jobb åt Lasse i bakfickan förresten? Skulle vara väldigt behövligt nu. Pengar växer inte på träd, har jag konstaterat.

Eftersom jag var så smart och sov några timmar förut så kommer jag förmodligen inte att kunna slockna än, så därför ska vi slå på en film nu.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar