onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan

Idag försov vi oss än en gång. Helt otroligt att man inte kan reagera när klockan ringer på morgonen!
I alla fall så kom vi upp vid halv 11. Efter frukosten tog jag & William en promenad med vagnen, och jag var helt slut när vi kom tillbaka. Men det var skönt att få lite motion, det var ett tag sen...
Därefter åkte vi och handlade det sista inför morgondagen, och det gjorde även resten av befolkningen i Stöllet. Var helt fullt i affären, jag tror aldrig det varit så många människor där inne samtidigt tidigare!
När vi kom hem passade jag på att dammsuga eftersom Wille fortfarande snarkade i bilbarnstolen.
Nu är vi hemma hos pappa och gör Ris a la malta & Gubbröra, eftersom vi inte har någon plats i vårt minikylskåp hemma. Sen bär det hemåt för att ta in och klä granen. Sen är julafton välkommen!

Imorgon bitti kommer Bobby för att tillbringa några timmar hos oss. Därefter kommer mamma, Sandra, Jonathan, pappa & farmor för att äta massa god mat och öppna julklappar.

Men nu börjar William tycka illa om att ligga på golvet, så nu är det dags för mig att dra!

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar