tisdag 29 december 2009

Istid

Jag tror bestämt att nya istiden är på väg.
Jo, det är helt sant!
Jag har då i alla fall frusit ihjäl bara av att titta på termometern.
Jag tänker absolut inte sticka näsan utanför dörren så länge det är så här kallt.
Förutom imorgon då. En liten stund. Och om jag inte dör på fläcken då så väntas ett efterlängtat besök av Micka, Ellen & Ida. Micka har ju trots allt lovat komma hit sen vi flyttade hit... *host*

Nåja, nog om detta. Idag har Jenny-bus lekt med mig i några timmar. Vi dödade tiden med att kolla på gamla bilder och få oss några goda, högljudda skratt. Så det kan gå, säger jag bara..
William har även badat idag, eftersom han imorse hade dränkt sitt hår i någon stylingprodukt jag måste få namnet på. Han såg ut som en hemlös...


För tillfället har jag megatråkigt och sitter därför som värsta datanörden framför den här dumburken och chattar järnet. Tråkigt bara att ingen vill chatta tillbaka...
Lasse har lämnat mig. Ja, det är sant. För Fredrik. Kan ni tro era ögon?! Han hade Wii, och det slog William. Förmodligen för att det var lättare att säga...

Nej, nog om mitt otroligt händelserika liv. Om ni inte börjar kommentera snart kanske jag slutar hålla er uppdaterade om det. Det ni!

Ciao!

4 kommentarer:

  1. Nehejdu, det gör du inte! Jag vill minsann kunna hålla koll på dej när jag är i Hällefors ;)

    SvaraRadera
  2. Läser i stort sett varje dag å det e jätte spännande ;) Men je e asdålig på att kommentera!Kram

    SvaraRadera
  3. Åh min gamle vän, du får minsann kommentera i min döda blogg fast jag inte är så rolig :)

    SvaraRadera
  4. Läser också din blogg.. :-)

    SvaraRadera