söndag 20 december 2009

Har du knäck i lurarna?!

Jag förstår inte varför jag varje jul ska ge mig in på att göra knäck. Jag har absolut inte tålamod till att misslyckas 99 gånger av 100! Antingen blir den för lös eller för hård, eller så går papperet inte att få av, eller så blir den bränd... Det finns ungefär en miljon saker som kan gå fel och jag lyckas med alla. Så varför ska jag ändå envisas med att fortsätta försöka? Jag får ju ändå bara ett vansinnesutbrott! Så nu ger jag upp. Är det någon som vill ha knäck till jul kan de bannemig ta med det själva!

Ischoklad däremot, är jag nog expert på att göra. :) Så det har jag gjort ganska mycket av. För mycket. Alldeles för mycket... Ett tips: gör inte ischoklad på ljus blockchoklad. Det är mycket godare med mörk.

För övrigt ska vi försöka ta oss iväg till pappa idag och hälsa på, kanske snika oss lite mat också om han råkar ha till övers.. :) Jag ska bara försöka göra mig själv anständig (vilket inte alltid är så lätt kan jag lova) och låta William vakna först.

Åh, jo förresten! Jag glömde nog berätta för er
: imorse när vi vaknade upptäckte Lasse att Carro hade antingen bajsat eller spytt nere i köket. (Anledningen till att vi inte vet vilken av deland!rna hon gjort är för att hon äter bajs, vilket då leder till att hon även spyr bajs) Efter att han torkat upp det kom han upp i sängen igen och Carro följde med. Sedan spydde hon över hela golvet där också, än en gång med bajs.
Jag har en mycke
t äcklig hund!

2 kommentarer:

  1. hahaha, hon är för härlig! =D

    SvaraRadera
  2. Amen fyfan, jag som trott att hon var en exemplarisk liten fet hund.. :P det värsta av två världar på en gång liksom, spy och bajs, haha =)

    SvaraRadera