lördag 5 december 2009

Det går i ett

Idag var nog enda dagen jag faktiskt var heelt slut vid 8 när det var matdags för William, förmodligen bara för att jag var tvungen att gå upp då. Men efter att ha försökt väcka Lasse ca 300 gånger kände jag att om inte han skulle gå upp behövde inte jag heller det. Så jag somnade om, och tänkte snooza i några minuter till... Några minuter blev till timmar, och jag vaknade igen vid 10. Bara att springa upp och hoppa i duschen, fixa och dona lite innan Björn & Mi (Lasses syster ovh svåger) knackade på dörren, medan Lasse fortfarande snarkade i sängen med Wille. Blev fika-time följt av en snabbtur till affären. Vad är det egentligen med lördagar och Coop i Stöllet förresten? Fullt av folk och lång kö till den enda kassan, helt värdelöst. Jag ska sluta handla på lördagar, sådetså!
Björn & Mi hade med jättefina presenter till både oss och Wille. Vi fick två jättefina ljusstakar designade av Ernst himself, och William fick en jättefin och varm åkpåse till vagnen samt en body & byxor. Jättefina, så tack för det! :)
Därefter dansade Alex & Sara in genom dörren, och jag blev än en gång lika förundrad över att folk faktiskt hittar hit! Själv kan jag inte ens förklara för någon hur man åker... De var dock bara här en liten stund innan de skulle fortsätta ner till Halmstad.

Nu har vi käkat lasagne och kladdkaka, Björn & Mi har åkt tillbaka till Kläppen och jag tänkte slänga omkull mig i soffan i några minuter innan matvraket vaknar igen :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar