söndag 31 januari 2010

Föräldraträff


Igår var det dags för återträffen med alla unga föräldrar igen.
Så vid kvart i 10 anlände vi till Sunne och fick träffa alla söta bebisar med tillhörande föräldrar :)
Superkul att ses igen! Och det tyckte alla barn också.
Vi diskuterade val av namn, dop, giftermål, sömntips & mycket annat. Därefter fick vi linssoppa med varma smörgåsar följt av tårta. DET gillar vi! :p

På hemvägen svängde vi in hos Linn. Lasse slocknade i soffan medan jag, Linn & Johanna åt gifflar och drack Cola. Sen åkte vi till pappa och åt mat innan vi for hem och jag somnade i soffan. Så imorse vid halv 9 var jag hur pigg som helst. Skönt faktiskt. Tänkte försöka ta mig iväg och träna senare, men dagarna snabbspolas igenom och jag hinner inte hälften av det jag tänkt.. Ska i alla fall läsa på prov. Vi ska även till pappa och äta idag igen, så det är väl kanske dags att kliva ur morgonrocken och åka dit.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar