fredag 29 januari 2010

Back to the hole


Ja, nu blev det ju inte riktigt rätt där uppe då.. Men jag vet faktiskt inte hur man översätter "hålan" till engelska!
Men så är det i alla fall. Livets glada dagar i stan är slut. Jag skulle nog faktiskt kunna flytta ner hit. Ja, det skulle jag.

Jag fann i alla fall fina kläder till Wille igår :) Köpte tre bodys, två mjukisbyxor och en lite finare set med byxor, body & tillhörande T-shirt. jättefint! Till mig själv köpte jag en topp... That's about it. Det är ju så mycket roligare att handla barnkläder!! Men jag ska ändå in tillbaka till stan nu och köpa treggins, så förmodligen kommer jag hem med ännu ett barnplagg :$ Känner mig som en shopaholic där jag springer fram och tillbaka mellan 15-huset & Mitticity.

Nåja, nu väntar jag i alla fall på att syster ska komma hem, så lämnar jag henne och wille här och kilar ner till bussen.

Åh, jag har nog glömt att berätta att jag fått börja ge wille ersättning nu förresten! Ja, det är sant. Min mjölk sinar. Såklart. Och nu är det dags igen, så måste nog dra.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Snygg du är erajk ;) Jag brukar översätta hålan till "the howl".. Eventuellt är det också fel, men vafan!

    SvaraRadera
  2. du kan komma ner till mig sen när jag bor i stan :)

    SvaraRadera