söndag 24 januari 2010

Replay

Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Eller ja, en hel del för att vara mig. Jag har strukit gardiner, hängt tvätt, hälsat på pappa, gått långpromenad med Carro & lagat mat.
That's a lot, man!

Igår var jag hos Ida på tjejkväll. Vi spelade "Med andra ord" och sjöng Singstar. Mikael kom också och gjorde oss sällskap en stund, och kände sig inte allt för obekväm i tjejernas sällskap :)
Hade i alla fall en trevlig kväll, så det tackar vi för!

Lötta & Linn har även varit här på en snabbvisit on their way to Borlänge. Jag & Lasse har även bestämt att Lötta kommer att bli Williams gudmor (och hon höll med). Det var nog det bästa beslutet vi tagit på länge!

Dagens tips:
Investera i en mjölkuppsamlingskupa innan förlossningen. När ni kommer hem från BB och mjölken börjar rinna till kommer ni verkligen att behöva en! Det var ännu en sådan sak som jag inte hade skänkt en tanke åt, men som mamma hade sett till att jag hade hemma. När man ammar från ena bröstet kommer lika mycket ur det andra. Då gör en uppsamlare susen, även om man kanske får se till att tömma den emellanåt, för att undvika att man blir genomblöt på både BH:n & tröjan. Då kan man även passa på att frysa in lite mjölk för framtida måltider i nappflaska, om det någon gång skulle behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar