tisdag 12 januari 2010

Bad hairday

Ja, det är väl inte bara mitt hår som har en dålig dag.
Resten av min kropp diggar väl inte heller den här dagen.
Och de här dagarna kommer allt tätare...

Idag har jag i alla fall lyckats komma ut på en kort promenad med vagnen. Men eftersom ungarna på skolan väckte honom fick vi vända hemåt för påfyllning av mjölk.
Tänkte försöka komma ut igen lite senare om han kan lyckas somna någon gång.

Punka på bilen idag igen förresten. Även de dagarna kommer allt tätare. Snarare varje dag.
Skitbil. Skitdäck. Skitkyla. Skitvinter...

Nu längtar jag mest till morgondagen, för att kanske få en lite bättre dag då.
Ska även upp till Maria då, så Wille får träffa sina jämnåriga kompisar Max & Ludvig!
Får hoppas man är på bättre humör då, annars stannar jag nog i bilen. :p

Nu tänkte jag försöka somna ner en inte allt för trött Wille, eftersom han inte sovit särskilt mycket varken inatt eller imorse. Därefter blir det promenix, försöka rensa huvudet och svettas lite!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar