måndag 4 januari 2010

zombie


Jag tror bestämt att någon i hemlighet tryckt i mig sömntabletter idag.
Möjligen när jag sovit...
Som jag förresten gjort hela dagen.
Har jag fått sömnsjukan?!
Jag har sovit 10 timmar inatt cirkus, sen gick jag upp och när det var dags för mat för Wille igen somnade jag än en gång. Därefter var jag vaken precis så länge att jag hann åka till affären och sen äta, innan jag slocknade igen. När jag vaknade kopplade det inte ens att jag sovit, förrän Lasse frågade mig om jag var hungrig... "Men vi har ju nyss ätit?!" svarade jag som om han vore dum i huvudet. "Du vet inte vad klockan är va?" flinade han mot mig. Och nej, det visste jag inte. Den var 10...

Nog för att man kan bli trött av amningen, men det här är ju löjligt. Imorgon blir det att knapra järntabletter konstant och sedan försöka övervinna denna trötthet för att orka med ett besök av Jenny. Hade tänkt åka till Torsby imorgon egentligen, men eftersom det väntas bli över 20 minusgrader imorgon bestämde jag mig illa kvickt för att stanna hemma. Skitvinter. Ge mig sommar!

1 kommentar:

  1. Jag tror det är en sömn sjukdom som går nu. Sov 14 timmar i förrgår och jag är sjukt trött hela tiden.. Drygt!! Hoppas allt är bra med er gumms.

    Puss på dig mammii! :P / Baaarn

    SvaraRadera