torsdag 21 januari 2010

Long time no see

Jag vet att jag varit urdålig på att uppdatera... igen!
Sorry =/

Igår morse kom i alla fall Maria, Max, Sara & Ludvig hit på frukost :) Och nu var alla tre vakna samtidigt, så de fick inspektera varandra på golvet en stund. William & Ludvig blev så bra kompisar att de höll varandra i hand nästan på en gång ;)


Idag har jag & mamma varit i Torsby. Vi hälsade på mormor, blev knäckta åt både vänster och höger hos kiropraktorn och därefter fick mormor vara barnvakt medan jag & mamma handlade. När vi kom tillbaka till mormor beställde vi pizza & mumsade framför tvn innan det bar hemöver i snöovädret.
Jag har haft så himla ont i nacken och översta ryggkotan den senaste tiden, och det visade sig att jag hade inflammation och en låsning i nacken som gjorde detta. Jag måste därför börja tänka lite mer på min hållning när jag sitter... Känner mig ganska högfärdig när jag sitter och putar ut med bröstet! :)


Imorgon (eller idag egentligen) fyller mamma år. Hon har önskat sig en dag med pulkaåkande så det lär hon väl få då... Därefter blir det presentöppnande och tårt-ätande och på kvällen ska vi äta tacos. MUMS!

Nu är det sovtime känner jag, och dags att plocka ur en sovande william ur bilbarnstolen.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hahaha, va min lilla Max är rund ser jag nu! ;)
    Kul att träffas är det i alla fall! Får inte dröja alltför länge till nästa gång nu! :)
    /Maria

    SvaraRadera